BAUCE Racing News, Products, Updates, Status thread - Page 49 : Yamaha R6 : R6 Forum

» Insurance
» Sponsors
» Yamaha YZF R6 Prices
Go Back   Yamaha R6 Forum: YZF-R6 Forums > R6 Community Topics > General Discussions

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 11-30-2012, 11:43 AM   #481
RogerM
I eat my R6
 
RogerM's Avatar
 
Join Date: Apr 2012
Location: New York
Posts: 227
Re: BAUCE Racing News, Products, Updates, Status thread

Check out Ant's new business card. WIN! He sent me some parts to. lol

__________________
Gas toys:
09 Track R6
07 FZ1
97 Supra turbo. 936whp.
93 Vette: track car
08 Tundra Tonka toy

All maintennance/modding DIY

BAUCE Racing tuned and supported

Build thread
http://www.r6-forum.com/forums/showt...51#post2676151

RogerM is offline   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement
 
Old 11-30-2012, 01:58 PM   #482
wutsup
Yeah Science!
 
wutsup's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Location: Virginia
Posts: 7,053
Bike: gixxer chrome edition
Re: BAUCE Racing News, Products, Updates, Status thread

Yea, when I first saw the business card, I was like holy shit, that is clean. I didn't even look at the oil drain valve at all at first haha
__________________
Quote:
Originally Posted by redisdeadrideblue View Post
And when I fart, its like he's yelling....
wutsup is offline   Reply With Quote
Old 11-30-2012, 02:05 PM   #483
R-Silaxin
Track=Cocaine
 
R-Silaxin's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Location: El Paso, TX
Posts: 13,262
Bike: 06 R-6 Deathraven
Damn, that's nice!

Gotta get me a few to have on hand at the track. People are always asking questions about the bike and where I got everything and all...
__________________
RIP Richard Bishop. You're a great friend and someone I will never forget.
MY TRACK BUILD THREAD http://www.r6-forum.com/forums/showt...05#post2428805
MY TRACK DAY THREADhttp://www.r6-forum.com/forums/showt...655&highlight=
MY YOUTUBE CHANNEL https://www.youtube.com/user/adam2cox
MY FACEBOOK http://www.facebook.com/profile.php?...79&ref=tn_tnmn


MY XBL GAMERTAG: AmericanGingers
R-Silaxin is online now   Reply With Quote
Old 11-30-2012, 03:30 PM   #484
nj01_6
GSXRage
 
nj01_6's Avatar
 
Join Date: Jan 2012
Location: NJ
Posts: 1,072
Re: BAUCE Racing News, Products, Updates, Status thread



Last four digits of the phone number spelling out PIMP...
nj01_6 is offline   Reply With Quote
Old 12-04-2012, 09:57 AM   #485
ChiefSmokeDawg
Parts Pimp
 
ChiefSmokeDawg's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Location: JerZ
Posts: 25,321
Bike: 2002 R6, 2008 R6
Re: BAUCE Racing News, Products, Updates, Status thread

Quote:
Originally Posted by gonzotheman View Post
shit man this Bauce patch is bauce! mine as well pre order 2 of them with my bolt/HH pads invoice! one for the suit and one for the jacket


We are about 1 week into the 2-2.5 week production run. I HATE having backorders. So once I clear up backorders, then I'll start the pre-order on the patches. I stare at mine all the time as I keep it near my flashing gear.

We should have some pretty god damn serious apparel soon too. I've contracted a fashion designer out of NYC. We are gonna make these fcuker in AMERICA. YUP, that's right bros. MADE IN THE USA

Quote:
Originally Posted by RogerM View Post
Check out Ant's new business card. WIN! He sent me some parts to. lol

Thanks Roger!!!

MAN was it a hustle trying to get that 122 link chain for the FZ1!!

Quote:
Originally Posted by wutsup View Post
Yea, when I first saw the business card, I was like holy shit, that is clean. I didn't even look at the oil drain valve at all at first haha
Quote:
Originally Posted by R-Silaxin View Post
Damn, that's nice!

Gotta get me a few to have on hand at the track. People are always asking questions about the bike and where I got everything and all...
Will send. Milko designed em for me and he said the same thing. MAD people asked about the bike, the logos, decals, etc.

Quote:
Originally Posted by nj01_6 View Post


Last four digits of the phone number spelling out PIMP...
AWESOME right Bob!?

I have clean ones without that and with the website on the back vs man shit, but blew through a box of em so now it's straight pimpin ones I'm sending out. My GF is like, you CAN't send this. I'm like why the fcuk not??!!
__________________
CONTACT/EMAIL ME HERE



My 02 Thread My 08 Thread
RIP BALLISTIK: We miss you Ricky!!!
Ask about:-STAHLBUS- -WOODCRAFT- -MOTUL- -FERODO- -BRAKE TECH- -BMC- -Battery Tender-LEO VINCE- -XT-RACING- -NGK- -SUOMY- -EBC- -Pro-Grip- -Canyon Dancer-
ChiefSmokeDawg is offline   Reply With Quote
Old 12-04-2012, 09:59 AM   #486
ChiefSmokeDawg
Parts Pimp
 
ChiefSmokeDawg's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Location: JerZ
Posts: 25,321
Bike: 2002 R6, 2008 R6
Re: BAUCE Racing News, Products, Updates, Status thread

Also, I wanna put it out there for you guys that I've got sick pricing on the vortex rearsets and gas caps as well as a few motion pro revolvers I failed to mention on black friday :facepalm:
__________________
CONTACT/EMAIL ME HERE



My 02 Thread My 08 Thread
RIP BALLISTIK: We miss you Ricky!!!
Ask about:-STAHLBUS- -WOODCRAFT- -MOTUL- -FERODO- -BRAKE TECH- -BMC- -Battery Tender-LEO VINCE- -XT-RACING- -NGK- -SUOMY- -EBC- -Pro-Grip- -Canyon Dancer-
ChiefSmokeDawg is offline   Reply With Quote
Old 12-04-2012, 06:25 PM   #487
ChiefSmokeDawg
Parts Pimp
 
ChiefSmokeDawg's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Location: JerZ
Posts: 25,321
Bike: 2002 R6, 2008 R6
Re: BAUCE Racing News, Products, Updates, Status thread

Quote:
Originally Posted by ChiefSmokeDawg View Post
And here's a little piece of news. Prototype for you guys to see. JUST approved for production. Will start pre-order thread tonight or today.

WTF ya'll know about SUIT PATCHES??!!! BAUCE RACING TATTOO Patches FTMFW!!


Prolly like $5 pre-ordered. Iron on but sewn is recommended for us fast bastards. Everyone who always wanted that Sailor style Mom tattoo can now step up your game!! Ideal for the chest or bicept, these patches are the REAL ass deal boys. No profit on em, just straight pimpin for our supporters.

Quote:
Originally Posted by My94GT View Post
i want a Bauce Racing patch
Quote:
Originally Posted by Pipelinz View Post
Those patches would make sailor-jerry proud. I'll keep an eye for the pre-order thread. Nice work.
Quote:
Originally Posted by shad0ws View Post
Ohhh snap, put me in a for patch.

Sent from my SPH-L710 using Motorcycle.com App
Quote:
Originally Posted by R-Silaxin View Post
Yup... Gotta have it! May need a few...

What do you think of me sewing one onto one ass cheek of my suit?

Idk if I'd want it on the chest, or the sleeve... Need something sick to go across my hump, my hump, my lovely MAN SHIT hump too... Hmmmm, any ideas for a large back/hump patch in the works? Can't believe you held out on me about this idea too!

Def a must have. Hope you're creating a little pile of goodies for me to bring home with me! Figure I'll just pick the shit up personally this time...

Quote:
Originally Posted by gonzotheman View Post
shit man this Bauce patch is bauce! mine as well pre order 2 of them with my bolt/HH pads invoice! one for the suit and one for the jacket
Suit patch thread is UP! They are en route and through production.
http://www.r6-forum.com/forums/showt...=1#post2707852
__________________
CONTACT/EMAIL ME HERE



My 02 Thread My 08 Thread
RIP BALLISTIK: We miss you Ricky!!!
Ask about:-STAHLBUS- -WOODCRAFT- -MOTUL- -FERODO- -BRAKE TECH- -BMC- -Battery Tender-LEO VINCE- -XT-RACING- -NGK- -SUOMY- -EBC- -Pro-Grip- -Canyon Dancer-
ChiefSmokeDawg is offline   Reply With Quote
Old 12-04-2012, 06:27 PM   #488
Fallis
Meh
 
Fallis's Avatar
 
Join Date: Oct 2010
Location: Los Angeles
Posts: 6,981
Bike: 05 R6 Track, 09 R1, Strom
Re: BAUCE Racing News, Products, Updates, Status thread

Ant - are you the source of the MAN SHIT stickers?
Fallis is offline   Reply With Quote
Old 12-04-2012, 06:29 PM   #489
ChiefSmokeDawg
Parts Pimp
 
ChiefSmokeDawg's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Location: JerZ
Posts: 25,321
Bike: 2002 R6, 2008 R6
Re: BAUCE Racing News, Products, Updates, Status thread

Quote:
Originally Posted by Fallis View Post
Ant - are you the source of the MAN SHIT stickers?


I have some on me. Otherwise, custom colors other than white and black you gotta email NickG: decals@bauce-racing.com

Text me up what you're lookin for and I'll have my GF check now.

__________________
CONTACT/EMAIL ME HERE



My 02 Thread My 08 Thread
RIP BALLISTIK: We miss you Ricky!!!
Ask about:-STAHLBUS- -WOODCRAFT- -MOTUL- -FERODO- -BRAKE TECH- -BMC- -Battery Tender-LEO VINCE- -XT-RACING- -NGK- -SUOMY- -EBC- -Pro-Grip- -Canyon Dancer-
ChiefSmokeDawg is offline   Reply With Quote
Old 12-04-2012, 08:49 PM   #490
Shush319
Big ol pile of them bones
 
Shush319's Avatar
 
Join Date: Jun 2010
Location: Daytona Beach, FL
Posts: 1,364
Bike: 01' CLE R6, 88' GSXR 750
Re: BAUCE Racing News, Products, Updates, Status thread

Damn bro, looks like shitz blowin up bigger that you were leading on about! Congratz!

Represinting Bauce Racing SOUTHERN CHAPTER down here in Daytona Beach!
__________________


WERA Novice

Last edited by Shush319; 12-04-2012 at 08:53 PM.
Shush319 is offline   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement
 
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Chiefsmokedawg/Bauce Racing Woodcraft Tirewarmers Review Turbo_Joe Product Reviews 148 07-25-2012 05:12 PM
bauce racing and woodcraft review. bryan j General Discussions 7 05-28-2012 05:01 AM
AMA Pro Racing - Daytona LIVE Updates - Info - Discounts SpidermanSS General Discussions 10 03-15-2012 08:01 PM
2009 SHIFT Racing Products SpidermanSS McCoy Motorsports 12 08-20-2009 08:01 AM

Powered by vBadvanced CMPS v3.2.2

All times are GMT -7. The time now is 07:28 AM.



Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Motorcycle News, Videos and Reviews
Honda Grom Forum Harley Davidson Forum Honda 600RR Kawasaki Forum Yamaha R6 Forum Yamaha FZ-09 Forum
1199 Panigale Forum Roadglide Forum Honda CBR1000 Forum Vulcan Forum Yamaha R1 Forum Yamaha R3 Forum
Ducati Monster Forum Harley Forums Honda CBR250R Forum ZX10R Forum Star Raider Forum Yamaha Viking Forum
Suzuki GSXR Forum V-Rod Forums Honda Shadow Forum Kawasaki Motorcycle Forum Star Warrior Forum KTM Duke 390 Forum
SV650 Forum BMW S1000RR Forum Honda Fury Forum Kawasaki Versys Forum Drag Racing Forum Ducati 899 Panigale Forum
Suzuki V-Strom BMW K1600 Triumph Forum Victory Forums Sportbikes BMW NineT Forum
Volusia Forum BMW F800 Forum Triumph 675 Forum MV Agusta Forum HD Street Forum Suzuki GW250 Forum
Yamaha Motorcycles Victory Gunner Forum Honda Vultus Forum